mandag 11. oktober 2010

Cuenca































































































No he det nesten blitt ein tradisjon at vi reise vekk i helgene og dinna helga va intet unntak. Cuenca var helgas destinasjon, Ecuadors tredje største by. Vi bestilte minibuss som tok oss med over fjellet. Sjølv etter 40 minutt venting på minibussen og litt feilkøyring inni byen kom vi oss fram. Den første kvelden besøkte eg min tidlegare mentor, Edel. Det var utruleg kjekt å sjå ho igjen. Tre år sidan sist!! Det skulle ein nesten ikkje tru. Tida he gått so vanvittig fort.
Laurdagen gjekk mest med til sightseeing. Eg og Synne(ei av dei andre voluntørane) tok ein to-estasjers buss der vi fekk sjå heile byen. Sjølv om eg har budd ein månad i Cuenca, er det mykje eg ikkje har sett. På kvelden blei det eit skikkeleg herremåltid!! Marsvin stod på menyen. Det er ikkje kvar dag ein et det.
Søndagen gjekk med til klatring. Kjempe kjekt!!
So vi he hatt ei fin helg og he mykje meir å sjå fram te.
Vi var også på tivoli før vi drog til Cuenca, so vi he det virkeli som plommen i egget.
Håpe livet i Noreg e bra!!
Vil fortsatt minne folk på å sende post=)=) adressa ste i den siste posten
klem frå Ecuador

5 kommentarer:

Maria Therese sa...

Spennende Maria ;)

Elena sa...

Cuenca og Edel, åh så koselig! Men jeg lurer litt på hvem denne fyren er jeg Maria!

Gjengedal sa...

Ja d va skikkeli kjekt å sjå ne igjen!!
Fyren på bilde e vår kjære venn skilpadda, eller Christian som han eigentleg heite. Alltid kjekt å ha venna her nede og spesielt når dei he bil=) kor d gjeng me dej då elena?
Ej møtte forresten nydelege rut når ej va på centro lutherano for eit par veke sida

Anonym sa...

Posten til deg e i posten, forhåpentlig komme den fram:) Du e søt. smilsmil

aunbentria sa...

Hallo Maria. Kjekt å lese bloggen din, mange fine bilder. Du gjer ein flott jobb. I Møre var det ei heil side frå Ecuador. mange har sagt det var flott bilde og fint ar du reiser ut frivillig. Synne Langeland har gjort ein fin jobb. Godt ar du vart fort frisk. Det var bra i colombia ja. Må Gud velsigne deg. Vi ber for deg kvar dag. mange klemmar frå mamma.