onsdag 8. september 2010

Første helga!!

























































No he eg hatt mi første helg i Ecuador, og den va kjempe kjekk!! Dei andre voluntørane hadde veldig lyst å dra til Montanita so då vart eg med dit. Der vart det mykje dansing, god mat, surfing og godt selskap. Vi va til og med i eit bryllup. Der va ei norsk jente som gifta seg med ein frå Ecuador. Dei hadde invitert rundt 200 stk til eit gatebryllup, men det kom nok rundt 500-600 stk. Vi også var eigentleg ikkje invitert, men med slike gatebryllup kan nesten kven som helst kome. Festen skulle eigentleg begynne i ni-ti tida, men folka kom ikkje før rundt tolv. Så vi satt ei god stund å venta før det skjedde noko. Men det var utruleg artig å få oppleve noko slikt!!
Og nokke anna me kult som skjedde i helga var at vi var på eit diskotek på fredagen. Så var det ei av voluntørane som ønska dei skulle spele glow av madcom. Og trur ikkje du dei gjorde det!!
Så då gjekk vi alle ilag på dansegolvet å dansa til glow. Det e nokke av det kjekkaste ej he gjort!!
So helga va absolutt ein suksess
Legge ut nokken bilete so dokke fe sjå
Kor d gjeng i Noreg då?

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

me gusta bildene dine! :)

Ingvill Humlebrekke sa...

Hola Chica!
Gøy å se du trives!! Fikk aldri med meg Ecuador når jeg var i sør amerika, men hører det skal være veldig bra der :)
Kos deg masse, og gud velsigne deg og lede deg trygt på veien din - vi sendte deg jo ikke ut, det er jo KRISE!!!!!!
og du, jeg er skuffa over at jeg ikke ligger unde GUS venner på bloggen din ;)
Stå på maria, du er flott!!!

klem fra Kampala

Anonym sa...

Hei Maria!
Så kjekt å lese bloggen din;)

Klem fra Synne

Anonym sa...

Ser ut som du koser deg masse:D Ser for meg den glow dansen:P Kos deg videre og take care<3 -Rebekka

Gjengedal sa...

Viss du skrive adressa di ingvild, kan ej legge te linken=)

Marie sa...

Hei! Du ser uforskamma bra ut på bildan!! Håper du ikkje kosar deg for mykje. Her regnar det. Savnar deg i leiligheta - kven skal eg svømme med no? Kan du svare på det?

Stor klem fra Marie=)