onsdag 1. september 2010

Ecuador baby!!


Hei godtfolk
No har det seg slik at eg atter ein gong befinne meg i Ecuador. Eg vart så utruleg glad i landet sist, så måtte berre tilbake. Denne gongen skal eg jobbe som voluntør for Misjonsalliansen fram til jul. Skal jobbe på eit senter for psykisk og fysisk utviklingshemmede.
Vi er sju stk her. Seks jenter og ein gut. So langt virke alt berre bra!! Kjekke folk
Skal begynne med spansk i morga. Gleda meg!! Får min eigen lærar og alt
Elles er det 25 % avslag på frukt i dag, so då verte det hamstring for alle penga
Kosa mej godt i hengekøya mens ej e på skype
Det e livet mitt her så langt!!
hasta luego

7 kommentarer:

Maria Therese sa...

Kos dej masse Maria :)

Lillian sa...

åÅå! hÆrlig! Gleda mej til å sjå bilete!

Minda sa...

Maria, Maria :)
Håper du får et fantastisk opphold i Ecuador og at du får brukt deg selv der nede, og gjort masse kjekt!
Kommer til å savne deg!
Good klem :)

Therese Å sa...

centro creer?:D herlige unger!:) men pass deg for ranere og andre lumske folk i områdene!;) du er heldig! tipper du får en kongetid!:D

Hanna sa...

så kjekt du skrive blogg maria, så kan me få følga litt me .. :) du må kosa deg masse!! og lykke t me jobben, folkå, språket, landet, alt.. wow, ecuador..<3 helsa masse t kjentfolk, ok? :) veldigt glae i deg, klemmar

Edel Myhre sa...

Velkommen til Ecuador Maria. Lykke til hos Misjonsalliansen men synd det ikke ble Normisjon:)Håper du tar en tur opp til fjellet.
Guds velsignelse

aunbentria sa...

Solbjørg Gjengedal (mor) seier: flotte bileter frå Ecuador. ja du er helsdig som får oppleve ein haust der nede. du er ei flott jente som eg er så glad i. Stå på Maria du har mykje å gi til andre mennesker.
Stooooooooor klem frå mamma.